Saturday 3 March 2012

aku dilema




buat kesekian kalinya aku rase aku mmg btol2 dalam dilema

hmm, bukan dilema dlm mimilih cinta atau ape2 yg "NONSENSE"

dilema memilih acuan arah hidup dlm usia yg semakin mginjak dewasa ni

tp,aku tidak bercadang untuk memberi tau kp sape2 pon pasal ni

for the time being, biarlah dirahsia dulu

bgi aku ni bukan calang2 dilema bgiku

sungguh berat raseny, sbb aku tahu

tersangat tahu bhwa kptsn yg ku amek t akan mgecewakan byk pihak

terlalu byk hati n perasaan yg nk djage

ape2pun, hnya kepada-Nya aku akan meluahkan

tempat utk aku mgadu, dengan hikmah istikharahnya

aku akn cube yg terbaik n pilih yg terbaik

walapupun aku d anggap "BIOUS" oleh slah 1 pihak

Ya ALLAH,tunjukkan ape yg terbaik untuk hamba-Mu ini

KALAU AKU TIADA APA DISINI

BERILAH PELUANG UTK AKU BERADA D CERUK LAIN

AMAT LUAS BUMIMU....

sekian,assalamualaikum

No comments:

Post a Comment